Barion Pixel

Az ígért interjú-anyag már úton van az e-mail fiókjába, amíg megérkezik,
érdemes vetnie egy pillantást a KÖNYVÜNKRE is! Egészítse ki az imént
megszerzett tudást most extra kedvezménnyel:

Az ajándéktárgy értékesítés nélkülözhetetlen kézikönyve!

Szerezze meg most a tudást!

Jól eladható árukészlet, kosárérték növelés, automatikus eladás, értékesítési rendszer, árazás

Ez az anyag kincset fog érni Önnek!

Bevezető akciónk keretében 2999 Ft helyett most 67%-os kedvezménnyel:

Ha Ön még nem találkozott a cégünkkel, első körben mi szeretnénk Önnek bizonyítani – ezért ez a kedvező ár!

Konkrét és könnyen megvalósítható tudások az Ön üzletében is

Árazás – Marketing – Értékesítés
témakörökben

Fejezetenként egyetlen téma és célratörő, konkrét válasz

Egészen biztosan lesz minden fejezetben legalább egy olyan gondolat, amit azonnal be tud építeni.

Most a teljes könyv bevzető áron elérhető
– Ha kártyával fizet, akkor 3 percen belül
– És mindez csak bruttó 990 Ft (igen, ez nem elírás)

TIPP: Tekintsen bele a könyv fejezeteibe:

01. Mit tud a látogatóiról? 

Segítünk megismerni a látogatóit, megmutatjuk azokat a módszereket, amelyekkel a “célkeresztbe veheti” őket és pontosan tudni fogja, mit érdemes kínálnia nekik.

02. Hogyan lehet kockázatmentesen ajándéktárgyat értékesíteni?

Egy vállalkozásnak mindig van kockázata, de mi megoldjuk Önnek, hogy lehet ezt minimálisra csökkenteni és kockázatmentesen forgatni a készleteket úgy, hogy szinte más dolga ne legyen, mint a bevételt és a hasznot számolja.

03. Hogyan lehet többletenergia és -munkaerő nélkül eladni az ajándéktárgyakat?

Ha munkatársai már amúgy is leterheltek és nem tudnak már új feladatokat vállalni, ne csüggedjen: mutatunk olyan módszereket, amelyekkel nem vagy csak alig terheli őket és mégis felprögetheti az értékesítést.

04. Kosárérték-növelési módszerek

Hogyan érje el, hogy egy vevője többet költsön, így a bevételi célok alacsonyabb vevőszámmal is teljesíthetőek legyenek?

05. Árazási módszerek

Izgalmas téma: mik azok az árazási trükkök, amelyek segítik az értékesítést és a kosárérték növelését?

06. Az ügyfélmegtartás alapjai és az ajánlások

Ha képes ügyfelei legalább egy részét megtartani, nem kell újabbakat szereznie. Ez olcsóbb és egyszerűbb. És ha ők ajánlásokat is adnak, akkor akár hirdetési költség nélkül is jöhetnek folyamatosan a vevők.

A kollekció eredeti ára 2999 Ft, használja ki az új Ügyfeleinknek szóló kedvezményt!

[woocommerce_checkout]

Mi fog történni az űrlap kitöltése után?

Ha bankkártyával fizet:

  1. Az űrlap kitöltése után automatikusan átirányítjuk a Barion biztonságos felületére, ahol megadhatja kártyaadatait
  2. Itt talál súgót a Barionos fizetéshez, ha szükséges
  3. A sikeres fizetést követően a Barion oldaláról vissza fog érkezni a rendelés visszaigazoló oldalunkra
  4. Ezt követően a rendszerünk pár percen belül elküldi a számlát egy e-mailben
  5. Majd nagyjából 10-15 perc múlva a belépési adatokat is meg fogja kapni az eBookokhoz – szintén e-mailben

Ha átutalással fizet:

  1. A rendszerünk az űrlap kitöltése után fog küldeni egy díjbekérő e-mailt, abban találja majd az utalási adatokat
  2. A díjat vagy át tudja utalni, vagy be tudja fizetni bármelyik OTP fiókban – erre 8 nap áll majd rendelkezésére
  3. Az összeg beérkezését követően küldjük Önnek a számlát egy e-mailben
  4. Majd ezt követően 10-15 perc múlva a belépési adatokat is meg fogja kapni az eBookokhoz – szintén e-mailben

Ha kérdése van, hívjon minket (hétköznap 8:30-16:30)

+3666/783-083

Nagyon szívesen segítünk!

Üdvözlettel:

A KKVMedia csapata

A szerzőről:

Tulok Imre

Több mint 20 éve értékesítéssel foglalkozik. Dolgozott értékesítőként és bankban is területi értékesítési vezetőként. Értékesítési szemléletének súlypontjai: – a rendszerépítés és az értékesítés automatizálása. 2017 óta saját tanácsadó cége van, a www.ertekesitestamogatas.hu. Ezen a weboldalon írja az ország egyik legjobb értékesítés támogatással foglalkozó blogját.
Ezt a vállalkozását nulláról építette fel és mára több száz vásárlója és ügyfele van.

A KKV Media-ról

A KKV Media egy szemléletmód, ami nem csak a marketingre terjed ki, hanem ideális esetben a teljes szervezetre. Nagyon röviden talán úgy lehetne megfogalmazni, hogy egy értékadásra alapuló szemléletmód, ahol a sales folyamatoktól kezdve (nem eladunk, hanem felmérjük a helyzetet és a megfelelő megoldást javasoljuk, akkor is ha az nem a mi szolgáltatásunk) a marketingen át egészen az ügyfélkapcsolatok kezeléséig érvényesül ez a hozzáállásmód.
Az ügynökségben egyébként a kezdetekben csak kreatív tervezéssel és nyomdai kivitelezéssel foglalkoztunk, de láttuk, hogy mekkora az igény a komplexebb megoldásokra is, ezért mára olyan megoldásokat nyújtunk ügyfeleinknek, ahol üzenetüket több platformon el tudják juttatni érdeklődőikhez! Így kezdtük el bővíteni a szolgáltatásainkat olyan területekre is, ahol igyekszünk platformfüggetlen megoldásokat létrehozni.

Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

https://kkvmedia.hu | info@kkvmedia.hu | +3666/783-083

Minden jog fenntartva © 2020. | Color In Press Kft.

Általános szerződési feltételek