TE VAGY A MI EMBERÜNK, HA…
…az alábbiakat olvasva egyből magadra ismersz.
Önálló munkavégzés
Fontos tudnod, hogy ez nem egy szokásos munkahely, ugyanis nálunk nem lesz “főnököd”, aki fél szemmel állandóan azt lesi, hogy éppen mit csinálsz… úgyis tudjuk, hogy a social media-t bújod, hiszen az lesz az egyik feladatod!
"Az ügyfél az első"
Tudjuk, tudjuk… de nálunk ez tényleg nem csak sablonduma. Nálunk az ügyfél és az érdeklődő az első, ezért a Te feladatod lesz kideríteni, hogy tudunk-e valakinek segíteni, vagy sem. Ha pedig mégsem ránk van szüksége, akkor a megfelelő megoldást javasoljuk neki.
Aktívan tudsz figyelni
Egyetlen igazán fontos tulajdonságot kell elsajátítanod, az pedig az “active listening”. Fontos, hogy a megfelelő kérdéseket tedd fel a beszélgetések során, és a válaszokból le tudd szűrni a következtetéseidet.
Folyamatos fejlődés és tanulás
Számunkra a folyamatos fejlődés alap, ezért úgy gondoljuk minden egyes pozíciónak része az önképzés is. Rengeteg kurzushoz van hozzáférésünk, melyekkel folyamatosan képezheted magad.
Profi angol nyelvismeret
Idővel nemzetközi piacra szeretnénk lépni, így a profi angol nyelvismeret nagyon fontos lesz. Ja, és ne feledd, hogy HubSpot partnerügynökségként a kapcsolattartóinkkal is angolul kell majd beszélgetned, és a továbbképzéseket is angolul kapod tőlük.
ELŐNY: Saleses múlt
Nem feltétel, de minképpen előny, ha dolgoztál már értékesítői pályán valaha. Ha így van kérjük emeld ki az önéletrajzodban hogy hol dolgoztál és mi volt a fő feladatod!
Ezt nyújtjuk mi
Fiatalos, fejlődő csapat
Büszkék vagyunk rá, hogy a BOOM Marketing nem csak egy munkahely, ahol “leülöd” a napi 8 órát… mindnyájan folyamatosan fejlesztjük magunkat, és a csapaton belül teljesen nyitott a kommunikáció. Nálunk nem csak egy “robotmunkás” leszel, hanem tényleg 100%-os tagja a csapatnak.
A világ legjobbjaitól tanulhatsz
Nyugi, nem magunkra gondoltunk… 2019 elején hivatalosan is HubSpot Agency Partnerré váltunk (hazánkban az elsők között), így minden tudást és tapasztalatot megkapsz, amit a világ legjobbjai tanítanak. Nem mellesleg ők az “inbound sales” stratégia megalkotói is.
Rugalmas munkaidő + távmunka
Sokan csak álmodoznak a távmunkáról, mások viszont egyenesen irtóznak tőle. Azt tudnod kell, hogy ha velünk fogsz dolgozni bárhonnan megtehed azt, ráadásul hivatalos “munkaidőd” sem lesz. Nálunk csak feladatok és határidők vannak.
Előrelépési lehetőség
Mindig is egy nemzetközileg is elismert ügynökség felépítése volt a célunk, ami felé egészen jól haladunk. Te az elsők között kerülhetsz a csapatba, így ha jól teljesítesz az utánad következő szuperhősökért közvetlenül te felelnél.
"Versenyképes" fizetés
Igen, igazi sablonszöveg, de ez az igazság. Alapból jól fogsz keresni, ami jó teljesítmény mellett idővel csak emelkedni fog. Emellett elhalmozunk minden szükséges szoftverrel és tudással, ráadásul kötött munkaidőd sem lesz.
Rugalmas együttműködés
Nekünk a tökéletes csapattag megtalálása a legfontosabb, úgyhogy bátran jelentkezz akkor is, ha esetleg kezdetben alvállalkozóként szeretnél besegíteni, vagy nem feltétlenül van azonnal napi 8 órád a projektjeinken dolgozni.
Ezt nyújtjuk mi
Fiatalos, fejlődő csapat
Büszkék vagyunk rá, hogy a BOOM Marketing nem csak egy munkahely, ahol “leülöd” a napi 8 órát… mindnyájan folyamatosan fejlesztjük magunkat, és a csapaton belül teljesen nyitott a kommunikáció. Nálunk nem csak egy “robotmunkás” leszel, hanem tényleg 100%-os tagja a csapatnak.
A világ legjobbjaitól tanulhatsz
Nyugi, nem magunkra gondoltunk… 2019 elején hivatalosan is HubSpot Agency Partnerré váltunk (hazánkban az elsők között), így minden tudást és tapasztalatot megkapsz, amit a világ legjobbjai tanítanak. Nem mellesleg ők az “inbound sales” stratégia megalkotói is.
Rugalmas munkaidő + távmunka
Sokan csak álmodoznak a távmunkáról, mások viszont egyenesen irtóznak tőle. Azt tudnod kell, hogy ha velünk fogsz dolgozni bárhonnan megtehed azt, ráadásul hivatalos “munkaidőd” sem lesz. Nálunk csak feladatok és határidők vannak.
Előrelépési lehetőség
Mindig is egy nemzetközileg is elismert ügynökség felépítése volt a célunk, ami felé egészen jól haladunk. Te az elsők között kerülhetsz a csapatba, így ha jól teljesítesz az utánad következő szuperhősökért közvetlenül te felelnél.
"Versenyképes" fizetés
Igen, igazi sablonszöveg, de ez az igazság. Alapból jól fogsz keresni, ami jó teljesítmény mellett idővel csak emelkedni fog. Emellett elhalmozunk minden szükséges szoftverrel és tudással, ráadásul kötött munkaidőd sem lesz.
Rugalmas együttműködés
Nekünk a tökéletes csapattag megtalálása a legfontosabb, úgyhogy bátran jelentkezz akkor is, ha esetleg kezdetben alvállalkozóként szeretnél besegíteni, vagy nem feltétlenül van azonnal napi 8 órád a projektjeinken dolgozni.
MI AZ AZ INBOUND, ÉS MIT IS CSINÁL PONTOSAN EGY INBOUND ÜGYNÖKSÉG SALESESE?
MI AZ AZ INBOUND, ÉS MIT IS CSINÁL PONTOSAN EGY INBOUND ÜGYNÖKSÉG SALESESE?
MIRE SZÁMÍTHATSZ NÁLUNK?
Nem titkolt célunk, hogy “világuralomra törjünk”! Na persze nem egy diktatúrát szeretnénk bevezetni, sokkal inkább először országosan, majd nemzetközileg is ismert és elismert ügynökséggé szeretnénk válni.
Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész BOOM-ot. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.
Fontos számunkra, hogy letegyünk valamit az asztalra és nyomot hagyjunk a világban. Idén mindenképpen szeretnénk jótékonykodni is, és rendszeresen segíteni legalább egy-két kiválasztott szervezetet. Ennek a megtervezésében is segíthetsz majd.
MIRE SZÁMÍTHATSZ NÁLUNK?
Nem titkolt célunk, hogy “világuralomra törjünk”! Na persze nem egy diktatúrát szeretnénk bevezetni, sokkal inkább először országosan, majd nemzetközileg is ismert és elismert ügynökséggé szeretnénk válni.
Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész BOOM-ot. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.
Fontos számunkra, hogy letegyünk valamit az asztalra és nyomot hagyjunk a világban. Idén mindenképpen szeretnénk jótékonykodni is, és rendszeresen segíteni legalább egy-két kiválasztott szervezetet. Ennek a megtervezésében is segíthetsz majd.
MI VÁR RÁD, HA CSATLAKOZOL HOZZÁNK?
Először is egy szuper csapat, ami reményeink szerint még tovább fog bővülni. Nagyon-nagyon válogatósak vagyunk a munkatársaink terén, így ha kiválasztunk biztosra veheted, hogy egy profi, összetartó és támogató csapat része leszel.
100%-osan támogatunk mind szakmailag, mind a magánügyeidben. Bármikor szívesen segítünk bármelyik feladatod során, és az első pár hónap során kiemelten odafigyelünk majd rád (amíg betanulsz).
Ahogy megismered a folyamatainkat és belejössz a mindennapi feladatokba, úgy egyre több partnerünkkel fogsz dolgozni, és a felelősséged is egyre nagyobb lesz. Fontos tudnod, hogy nálunk nem “csak” egy saleses vagy, akinek mindenáron rá kell sóznia a szolgáltatásainkat az érdeklődőkre.
A Te feladatod az lesz, hogy meghatározd és előszűrd a potenciális leadeket, majd egy kezdeti felmérés után – ha tényleg tudunk nekik segíteni a szolgáltatásainkkal – végigvezesd őket a folyamatainkon.
Lényegében Te látod majd el munkával a csapatot, és rajtad múlik majd az is, hogy mekkora ütemben tudunk növekedni. A legfőbb feladatod viszont nem az ügyfélmennyiség, hanem a minőség szem előtt tartása lesz.
FONTOS: Nagyon komoly előszűrési kritériumaink vannak, így a napi 50 cold calling vásárolt adatbázisból szóba sem jöhet! Mindenképpen a minőséget kell szem előtt tartanod, és nem a mennyiséget.
MI VÁR RÁD, HA CSATLAKOZOL HOZZÁNK?
Először is egy szuper csapat, ami reményeink szerint még tovább fog bővülni. Nagyon-nagyon válogatósak vagyunk a munkatársaink terén, így ha kiválasztunk biztosra veheted, hogy egy profi, összetartó és támogató csapat része leszel.
100%-osan támogatunk mind szakmailag, mind a magánügyeidben. Bármikor szívesen segítünk bármelyik feladatod során, és az első pár hónap során kiemelten odafigyelünk majd rád (amíg betanulsz).
Ahogy megismered a folyamatainkat és belejössz a mindennapi feladatokba, úgy egyre több partnerünkkel fogsz dolgozni, és a felelősséged is egyre nagyobb lesz. Fontos tudnod, hogy nálunk nem “csak” egy saleses vagy, akinek mindenáron rá kell sóznia a szolgáltatásainkat az érdeklődőkre.
A Te feladatod az lesz, hogy meghatározd és előszűrd a potenciális leadeket, majd egy kezdeti felmérés után – ha tényleg tudunk nekik segíteni a szolgáltatásainkkal – végigvezesd őket a folyamatainkon.
Lényegében Te látod majd el munkával a csapatot, és rajtad múlik majd az is, hogy mekkora ütemben tudunk növekedni. A legfőbb feladatod viszont nem az ügyfélmennyiség, hanem a minőség szem előtt tartása lesz.
FONTOS: Nagyon komoly előszűrési kritériumaink vannak, így a napi 50 cold calling vásárolt adatbázisból szóba sem jöhet! Mindenképpen a minőséget kell szem előtt tartanod, és nem a mennyiséget.
Ezek lesznek a feladataid
Az időd nagy részében a beérkező ajánlatkéréseket kell majd feldolgoznod, és megbizonyosodnod arról, hogy az ajánlatkérőknek igenis ránk van szükségük. Közösen megalkotjuk majd az ehhez szükséges folyamatokat, és minden fontos kritériumot felállítunk még a munka megkezdése előtt.
A munkaidőd másik nagy részében a számunkra ideális vállalkozásokat kell majd beazonosítanod és előszűrnöd őket. Ne aggódj, ez nem egy klasszikus “tömeghívásos” sales folyamat, hiszen itt is a minőség az első. Így beletanulhatsz – és élesben is alkalmazhatod – a jövő B2B stratégiáját, az ABM-et.
A folyamatos tanulás alapvető része bármely munkakörnek, így nálunk ez nem csak egy opció, hanem kifejezett elvárás. Remélhetőleg érdekel annyira téged is ez a téma, hogy a szabadidődben is foglalkozol vele, de ezt természetesen nem várhatjuk el, így a munkaidőd egy részét erre is fordíthatod. Rengeteg hasznos anyagot szereztünk már be, amihez hozzáférést kapsz majd.
Ezek mellett rendszeresen jelentést kell készítened a sales folyamatok teljesítményéről is. Nem csak a számokra vagyunk kíváncsiak, hanem a teljesítmény alapján ötleteket is várunk, hogy hogyan tudnánk javítani az aktuális rendszereinken.
Végül pedig segíthetsz a BOOM-os dolgainkban is – ami egyébként nem kötelező – de úgysem akarsz majd kimaradni belőle. Közösen tervezgetjük a következő kampányokat, találjuk ki a landingeket és fejlesztünk új termékeket, de akár a blogra is írhatsz majd egy-két cikket… hidd el, izgalmas lesz!
- Árajánlatkérések kezelése, menedzselése – 40%
- Potenciális “good fit” partnerek felkutatása – 30%
- Önképzés – 20%
- Elemzés, riportolás – 10%
- KKV-s dolgok – 10%
Ezek lesznek a feladataid
Az időd nagy részében a beérkező ajánlatkéréseket kell majd feldolgoznod, és megbizonyosodnod arról, hogy az ajánlatkérőknek igenis ránk van szükségük. Közösen megalkotjuk majd az ehhez szükséges folyamatokat, és minden fontos kritériumot felállítunk még a munka megkezdése előtt.
A munkaidőd másik nagy részében a számunkra ideális vállalkozásokat kell majd beazonosítanod és előszűrnöd őket. Ne aggódj, ez nem egy klasszikus “tömeghívásos” sales folyamat, hiszen itt is a minőség az első. Így beletanulhatsz – és élesben is alkalmazhatod – a jövő B2B stratégiáját, az ABM-et.
A folyamatos tanulás alapvető része bármely munkakörnek, így nálunk ez nem csak egy opció, hanem kifejezett elvárás. Remélhetőleg érdekel annyira téged is ez a téma, hogy a szabadidődben is foglalkozol vele, de ezt természetesen nem várhatjuk el, így a munkaidőd egy részét erre is fordíthatod. Rengeteg hasznos anyagot szereztünk már be, amihez hozzáférést kapsz majd.
Ezek mellett rendszeresen jelentést kell készítened a sales folyamatok teljesítményéről is. Nem csak a számokra vagyunk kíváncsiak, hanem a teljesítmény alapján ötleteket is várunk, hogy hogyan tudnánk javítani az aktuális rendszereinken.
Végül pedig segíthetsz a BOOM-os dolgainkban is – ami egyébként nem kötelező – de úgysem akarsz majd kimaradni belőle. Közösen tervezgetjük a következő kampányokat, találjuk ki a landingeket és fejlesztünk új termékeket, de akár a blogra is írhatsz majd egy-két cikket… hidd el, izgalmas lesz!
- Árajánlatkérések kezelése, menedzselése – 40%
- Potenciális “good fit” partnerek felkutatása – 30%
- Önképzés – 20%
- Elemzés, riportolás – 10%
- KKV-s dolgok – 10%
TETSZIK A LEHETŐSÉG?
JELENTKEZZ AZ ALÁBBI ŰRLAPON KERESZTÜL!
Ha ismersz már minket akkor biztosan tudod, hogy szeretjük a rendszereket és az automatizálást, ezért ezt a kiválasztási folyamatot is így alkottuk meg. A következőket kell tenned.
1. lépés: Jelentkezz az alábbi űrlap kitöltésével.
2. lépés: A következő oldalon egy pár alap kérdés fogad majd. Semmi komoly, csak az alapok. Kérlek ezeket azonnal töltsd ki, különben nem tudjuk értékelni a jelentkezésedet. Ez kb 5-10 percet igényel.
3. lépés: Ha úgy látjuk a második lépés után, hogy sikeresen tudnánk együtt dolgozni, akkor egyeztetünk egy időpontot telefonos interjúra, hogy egy kicsit jobban megismerjük egymást.
TETSZIK A LEHETŐSÉG?
JELENTKEZZ AZ ALÁBBI ŰRLAPON KERESZTÜL!
Ha ismersz már minket akkor biztosan tudod, hogy szeretjük a rendszereket és az automatizálást, ezért ezt a kiválasztási folyamatot is így alkottuk meg. A következőket kell tenned.
1. lépés: Jelentkezz az alábbi űrlap kitöltésével.
2. lépés: A következő oldalon egy pár alap kérdés fogad majd. Semmi komoly, csak az alapok. Kérlek ezeket azonnal töltsd ki, különben nem tudjuk értékelni a jelentkezésedet. Ez kb 5-10 percet igényel.
3. lépés: Ha úgy látjuk a második lépés után, hogy sikeresen tudnánk együtt dolgozni, akkor egyeztetünk egy időpontot telefonos interjúra, hogy egy kicsit jobban megismerjük egymást.
A KKV Média sztorija
Mindez jól hangzik, csak fogalmad sincs, hogy mégis kik vagyunk mi? A BOOM Marketinget én (Balogh Dávid) alapítottam, 2017 elején. Lényegében egy startup marketing-ügynökség vagyunk, viszont kizárólag saját tőkéből fejlődünk (értsd: nincs befektetői nyomás). Eddig – nagyon röviden – így alakult a sztorink:
- 2017 februárjában indítottam útjára a blogot (ügynökség még nem volt), és posztoltam az első cikkeimet
- 2017 májusában már elkezdtek szállingózni a megkeresések… látszott, hogy ebből lehet valami
- 2017 július elején megalapítottam a vállalkozást és hivatalosan is ügynökség lett a BOOM Marketingből
- 2017 októberében láttam, hogy egyre több a meló, amit egyedül már nem sokáig bírok, így elkezdtem tervezni a csapat bővítését
- 2018 januárjában megtaláltuk az első külsős munkatársunkat, és Eszenyi Dávid csatlakozott a csapathoz
- 2018 májusában elindítottuk a BOOM Marketing University-t – röviden a BMU-t – ahol publikáltuk az első saját online oktatóanyagainkat
- 2018 júniusában tovább bővítettük a csapatot, így már profi copywriterünk is lett Máté személyében
- 2018 szeptemberében kiadtuk a következő online kurzust, az #InstaPro-t
- 2018 decemberében még egy oktatóanyagot sikerült összehoznunk, mégpedig az “E-commerce Facebook hirdetési stratégiákat”, amely kifejezetten webshop-tulajoknak szól
- 2019 januárjában hivatalosan is HubSpot Partner Agency-vé váltunk, és az itt megszerzett tudás és tapasztalat hatására hatalmas átalakuláson megyünk keresztül… de ezt akár át is élheted velünk!
[caldera_form id=”CF5c52d9ce9db4b”]
A KKV Média sztorija
Mindez jól hangzik, csak fogalmad sincs, hogy mégis kik vagyunk mi? A BOOM Marketinget én (Balogh Dávid) alapítottam, 2017 elején. Lényegében egy startup marketing-ügynökség vagyunk, viszont kizárólag saját tőkéből fejlődünk (értsd: nincs befektetői nyomás). Eddig – nagyon röviden – így alakult a sztorink:
- 2017 februárjában indítottam útjára a blogot (ügynökség még nem volt), és posztoltam az első cikkeimet
- 2017 májusában már elkezdtek szállingózni a megkeresések… látszott, hogy ebből lehet valami
- 2017 július elején megalapítottam a vállalkozást és hivatalosan is ügynökség lett a BOOM Marketingből
- 2017 októberében láttam, hogy egyre több a meló, amit egyedül már nem sokáig bírok, így elkezdtem tervezni a csapat bővítését
- 2018 januárjában megtaláltuk az első külsős munkatársunkat, és Eszenyi Dávid csatlakozott a csapathoz
- 2018 májusában elindítottuk a BOOM Marketing University-t – röviden a BMU-t – ahol publikáltuk az első saját online oktatóanyagainkat
- 2018 júniusában tovább bővítettük a csapatot, így már profi copywriterünk is lett Máté személyében
- 2018 szeptemberében kiadtuk a következő online kurzust, az #InstaPro-t
- 2018 decemberében még egy oktatóanyagot sikerült összehoznunk, mégpedig az “E-commerce Facebook hirdetési stratégiákat”, amely kifejezetten webshop-tulajoknak szól
- 2019 januárjában hivatalosan is HubSpot Partner Agency-vé váltunk, és az itt megszerzett tudás és tapasztalat hatására hatalmas átalakuláson megyünk keresztül… de ezt akár át is élheted velünk!
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.