Barion Pixel

Dolgozz velünk grafikus pozícióban!

Fő feladat: offline és online marketing anyagok tervezése, ajándéktárgyak grafikai elemeinek elkészítése, illetve a cég közösségi oldalaira feltöltendő képek grafikai tervezése.

Dolgozz velünk GRAFIKUS pozícióban

 

Fő feladat: offline és online marketing anyagok tervezése, ajándéktárgyak grafikai elemeinek elkészítése, illetve a cég közösségi oldalaira feltöltendő képek grafikai tervezése.sa, iránymutatás az érdeklődőink számára a vásárlási folyamatban.

TE VAGY A MI EMBERÜNK, HA…

…az alábbiakat olvasva egyből magadra ismersz.

Kreativitás

Előfordulhatnak olyan feladatok, ahol neked kell keresned a tervezéshez az
adott képeket. Így fontos, hogy kreatívnak érzed magad!

Önálló munkavégzés

Fontos, hogy tudj iránymutatás után, önállóan végezni a feladatod, ne kelljen azt lesni, hogy hibázol-e. Ez nem jó se neked, se nekünk.

w

Precíz munkavégzés

A feladatok mennyisége és minősége miatt elengedhetetlen feltételünk a precíz és pontos munkavégzés. Legyen önkritikád és ne elégedj meg bármivel, amit a kezeid közül adsz ki.

Szeresd amit csinálsz

Amennyiben a munkád a szenvedélyed, nyert ügyed van! Ha imádod azt,
amit csinálsz, akkor ne legyél rest napról-napra tovább képezni magad.

w

Belső kommunikáció

Számunkra fontos, hogy tudj és merj kommunikálni a kollégákkal, akár élőszóban, akár írásban. Ne félj, nem harapunk, ha meg kell kérdezned valamit!

Előny: weboldalas múlt

Mindenképp előnyt jelent, ha foglalkoztál weboldal készítéssel korábban. Ha csak
autodidakta módon tanultad, akkor is bátran jelentkezz!

Ezt nyújtjuk mi

Fiatalos, fejlődő csapat

Büszkék vagyunk rá, hogy a KKV Media nem csak egy munkahely, ahol “leülöd” a napi 8 órát… mindnyájan folyamatosan fejlesztjük magunkat, és a csapaton belül teljesen nyitott a kommunikáció. Nálunk nem csak egy “robotmunkás” leszel, hanem tényleg 100%-os tagja a csapatnak.

A világ legjobbjaitól tanulhatsz

Nyugi, nem magunkra gondoltunk. 2019 elejétől van lehetőségünk Google képzéseken részt venni. Így minden tudást és tapasztalatot megkaphatsz, amit a világ legjobbjai tanítanak.

Rugalmas munkaidő

Azt tudnod kell, hogy ha velünk fogsz dolgozni, akkor számíthatsz a rugalmasságra. Igyekszünk szem előtt tartani, hogy mindenkinek van magánélete, amiben néha váratlan helyzetek is előállhatnak.

Előrelépési lehetőség

Mindig is egy nemzetközileg is elismert ügynökség felépítése volt a célunk, ami felé egészen jól haladunk. Célunk, hogy egy folyamatosan fejlődő csapatunk legyen, amiben van előrejutási lehetőséged.

"Versenyképes" fizetés

Igen, igazi sablonszöveg. A fizetés mellett elhalmozunk minden szükséges szoftverrel és tudással. Törekedni fogunk arra, hogy az anyagiakon túl megbecsülésben is részed legyen.

 

Ezt nyújtjuk mi

Fiatalos, fejlődő csapat

Büszkék vagyunk rá, hogy a KKV Media nem csak egy munkahely, ahol “leülöd” a napi 8 órát… mindnyájan folyamatosan fejlesztjük magunkat, és a csapaton belül teljesen nyitott a kommunikáció. Nálunk nem csak egy “robotmunkás” leszel, hanem tényleg 100%-os tagja a csapatnak.

A világ legjobbjaitól tanulhatsz

Nyugi, nem magunkra gondoltunk. 2019 elejétől van lehetőségünk Google képzéseken részt venni. Így minden tudást és tapasztalatot megkaphatsz, amit a világ legjobbjai tanítanak.

Rugalmas munkaidő

Azt tudnod kell, hogy ha velünk fogsz dolgozni, akkor számíthatsz a rugalmasságra. Igyekszünk szem előtt tartani, hogy mindenkinek van magánélete, amiben néha váratlan helyzetek is előállhatnak.

Előrelépési lehetőség

Mindig is egy nemzetközileg is elismert ügynökség felépítése volt a célunk, ami felé egészen jól haladunk. Célunk, hogy egy folyamatosan fejlődő csapatunk legyen, amiben van előrejutási lehetőséged.

"Versenyképes" fizetés

Igen, igazi sablonszöveg. A fizetés mellett elhalmozunk minden szükséges szoftverrel és tudással. Törekedni fogunk arra, hogy az anyagiakon túl megbecsülésben is részed legyen.

 

MI A KKV MEDIA, ÉS MIT IS CSINÁL PONTOSAN AZ ÜGYNÖKSÉG?

A KKV Media egy szemléletmód, ami nem csak a marketingre terjed ki, hanem ideális esetben a teljes szervezetre. Nagyon röviden talán úgy lehetne megfogalmazni, hogy egy értékadásra alapuló szemléletmód, ahol a sales folyamatoktól kezdve (nem eladunk, hanem felmérjük a helyzetet és a megfelelő megoldást javasoljuk, akkor is ha az nem a mi szolgáltatásunk) a marketingen át egészen az ügyfélkapcsolatok kezeléséig érvényesül ez a hozzáállásmód.
Az ügynökségben egyébként a kezdetekben csak kreatív tervezéssel és nyomdai kivitelezéssel foglalkoztunk, de láttuk, hogy mekkora az igény az ettől komplexebb megoldásokra is. Így kezdtük el bővíteni a szolgáltatásainkat olyan területekre is, ahol igyekszünk platformfüggetlen megoldásokat létrehozni.
Ha érzed magadban az erőt és mi is úgy látjuk, hogy segíthetsz nekünk a céljaink elérésében, akkor egy a nemzetközi piacra törekvő márka tagja lehetsz.

MI A KKV MEDIA, ÉS MIT IS CSINÁL PONTOSAN AZ ÜGYNÖKSÉG?

A KKV Media egy szemléletmód, ami nem csak a marketingre terjed ki, hanem ideális esetben a teljes szervezetre. Nagyon röviden talán úgy lehetne megfogalmazni, hogy egy értékadásra alapuló szemléletmód, ahol a sales folyamatoktól kezdve (nem eladunk, hanem felmérjük a helyzetet és a megfelelő megoldást javasoljuk, akkor is ha az nem a mi szolgáltatásunk) a marketingen át egészen az ügyfélkapcsolatok kezeléséig érvényesül ez a hozzáállásmód.
Az ügynökségben egyébként a kezdetekben csak kreatív tervezéssel és nyomdai kivitelezéssel foglalkoztunk, de láttuk, hogy mekkora az igény az ettől komplexebb megoldásokra is. Így kezdtük el bővíteni a szolgáltatásainkat olyan területekre is, ahol igyekszünk platformfüggetlen megoldásokat létrehozni.
Ha érzed magadban az erőt és mi is úgy látjuk, hogy segíthetsz nekünk a céljaink elérésében, akkor egy a nemzetközi piacra törekvő márka tagja lehetsz.

MIRE SZÁMÍTHATSZ NÁLUNK?

Nem titkolt célunk, hogy “világuralomra törjünk”! Na persze nem egy diktatúrát szeretnénk bevezetni, sokkal inkább először országosan, majd nemzetközileg is ismert és elismert ügynökséggé szeretnénk válni.
Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész KKV Media-t. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.
Fontos számunkra, hogy letegyünk valamit az asztalra és nyomot hagyjunk a világban.

MIRE SZÁMÍTHATSZ NÁLUNK?

Nem titkolt célunk, hogy “világuralomra törjünk”! Na persze nem egy diktatúrát szeretnénk bevezetni, sokkal inkább először országosan, majd nemzetközileg is ismert és elismert ügynökséggé szeretnénk válni.
Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész KKV Media-t. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.
Fontos számunkra, hogy letegyünk valamit az asztalra és nyomot hagyjunk a világban.

MI VÁR RÁD, HA CSATLAKOZOL HOZZÁNK?

Először is egy szuper csapat, ami reményeink szerint még tovább fog bővülni. Ha kiválasztunk biztosra veheted, hogy egy összetartó és támogató csapat része leszel.

100%-osan támogatunk mind szakmailag, mind a magánügyeidben. Bármikor szívesen segítünk bármelyik feladatod során, és az első pár hónap során kiemelten odafigyelünk majd rád (amíg betanulsz).
Ahogy megismered a folyamatainkat és belejössz a mindennapi feladatokba, úgy egyre több partnerünkkel fogsz dolgozni, és a felelősséged is egyre nagyobb lesz.

 

MI VÁR RÁD, HA CSATLAKOZOL HOZZÁNK?

Először is egy szuper csapat, ami reményeink szerint még tovább fog bővülni. Ha kiválasztunk biztosra veheted, hogy egy összetartó és támogató csapat része leszel.

100%-osan támogatunk mind szakmailag, mind a magánügyeidben. Bármikor szívesen segítünk bármelyik feladatod során, és az első pár hónap során kiemelten odafigyelünk majd rád (amíg betanulsz).
Ahogy megismered a folyamatainkat és belejössz a mindennapi feladatokba, úgy egyre több partnerünkkel fogsz dolgozni, és a felelősséged is egyre nagyobb lesz.

Ezek lesznek a feladataid

Az időd nagy részében offline marketing eszközök tervezésének munkálataiban veszel majd részt. Ezek lehetnek sajtóanyagok, névjegykártyák, reklámtáblák, óriásplakátok, szórólapok, stb… !

Az offline felület mellett az online felületek tervezésére is nagy  hangsúlyt fektetünk! Például hírlevelek, sablonok, illetve olyan anyagok, amik a közösségi médiákon található felületeinkre fognak felkerülni.

Ajándéktárgyak emblémázása is a feladataid közé tartozhat. Ami annyit tesz, hogy az ajándéktárgyakra kerülő grafikai elemeket tervezheted meg.

A folyamatos tanulás alapvető része bármely munkakörnek, így ez a grafikusokra is igaz, ezért a munkaidőd egy részét erre is fordíthatod. Új szoftverekkel, feladattípusokkal ismerkedhetsz meg, ezekhez hasznos ismeretanyagok tartoznak, amikhez hozzáférést kaphatsz majd.

 

  • OFFLINE MARKETINGESZKÖZÖK TERVEZÉSE– 30%
  • AJÁNDÉKTÁRGYAK TERVEZÉSE – 30%
  • ONLINE MARKETING ESZKÖZÖK TERVEZÉSE – 20%
  • KKV MEDIA-S DOLGOK – 20%
  • ÖNKÉPZÉS – 10%

* Igen, tudom, hogy ez több mint 100%, de egy jó csapatban ez is lehetséges 😊

Végül pedig részt vehetsz a KKV Media-s dolgainkban is, mert úgysem akarsz majd kimaradni belőle. Csapatként tervezgetjük a jövőt, találjuk ki az új megoldásokat, termékeket, vagy csak együtt vagyunk, és kellemes hangulatban azon dolgozunk, hogy ne csupán kollegák csoportja legyünk, hanem egy igazi csapat! 😊

Ezek lesznek a feladataid

Az időd nagy részében közvetlenül mellettem dolgozol, természetesen a csapat részeként. Én már 3 éve vagyok az iroda vezetője, és most jutottam el arra a pontra, hogy kell a segítséged!

A munkaidőd nagy részében a segítségemre leszel az adminisztrációban, egyes HR feladatok elvégzésében, irattározásban, back office feladatok elvégzésében, és ha kell helyettesítesz engem! Együtt dolgozunk és nem csak egymás mellett! 😊

A munkaidőd másik részében elemzéseket, riportokat kell csinálnod a sales folyamatok teljesítményéről, ezzel segítve az értékesítők munkáját.

A folyamatos tanulás alapvető része bármely munkakörnek, így ez ránk is igaz, ezért a munkaidőd egy részét erre is fordíthatod. Új szoftverekkel, feladattípusokkal ismerkedhetsz meg, ezekhez hasznos ismeretanyagok tartoznak, amikhez hozzáférést kaphatsz majd.

 

  • ADMINISZTRATÍV FELADATOK – 40%
  • ELEMZÉS, RIPORTOLÁS – 30%
  • BACK OFFICE DOLGOK – 20%
  • KKV MEDIA-S DOLGOK – 20%
  • ÖNKÉPZÉS – 10%

* Igen, tudom, hogy ez több mint 100%, de egy jó csapatban ez is lehetséges 😊

Végül pedig részt vehetsz a KKV Media-s dolgainkban is, mert úgysem akarsz majd kimaradni belőle. Csapatként tervezgetjük a jövőt, találjuk ki az új megoldásokat, termékeket, vagy csak együtt vagyunk, és kellemes hangulatban azon dolgozunk, hogy ne csupán kollegák csoportja legyünk, hanem egy igazi csapat! 😊

TETSZIK A LEHETŐSÉG?

A következőket kell tenned.
1. lépés: Jelentkezz az alábbi űrlap kitöltésével.
2. lépés: Töltsd fel az önéletrajzod és egy motivációs levelet.
3. lépés: Ha úgy látjuk az általad adott infókból, hogy sikeresen tudnánk együtt dolgozni, akkor egyeztetünk egy időpontot telefonos interjúra, hogy egy kicsit jobban megismerjük egymást.  
Jelentkezés
[Maximális fájlméret: 10MB]

[Maximális fájlméret: 10MB]

TETSZIK A LEHETŐSÉG?

A következőket kell tenned.
1. lépés: Jelentkezz az alábbi űrlap kitöltésével.
2. lépés: Töltsd fel az önéletrajzod és egy motivációs levelet.
3. lépés: Ha úgy látjuk az általad adott infókból, hogy sikeresen tudnánk együtt dolgozni, akkor egyeztetünk egy időpontot telefonos interjúra, hogy egy kicsit jobban megismerjük egymást.  

[caldera_form id=”CF5c530e984522f”]

A KKV MEDIA SZTORIJA

• 2009 októberében, a válság kellős közepén indult el a márka (ügynökség még nem volt), és szállítottuk le az első nyomdai munkánkat.
• 2010 elején már elkezdtek szállingózni a megkeresések… látszott, hogy ebből lehet valami.
• 2011 egy az egyben arról szólt, hogy egy nagy szálloda pályázati marketing költését mi bonyolítottuk.
• 2012-ben azt hittük, hogy a marketing lesz a fő csapásunk, ezért sokat jártunk egész évben tréningekre. Már sok marketing munkát szereztünk.
• 2013 volt a legnehezebb évünk. Azon gondolkodtunk, hogy becsukjuk a boltot, mert nagyon nehezen ment az értékesítés. Így az útkeresés fázisa indult el.
• 2014 nyarán megtaláltuk a lehetőséget, ami a TESCO Rádió volt. Innentől kezdve a márka fő tevékenysége a kreatív gyártás és az értékesítés.
• 2015 áprilisában megtaláltuk az első külsős munkatársunkat, és azóta folyamatosan bővül a csapat.
• 2016-ban kialakult a munkacsapat magja, és túl voltunk az első közös céges nyaraláson.
• 2017-ben saját irodánk lett.
• 2018-ban szélesítettük az értékesíthető eszközök számát, és kialakítottunk egy klassz portfóliót.
• 2019-ben pedig Téged keresünk!

A KKV Média sztorija

• 2009 októberében, a válság kellős közepén indult el a márka (ügynökség még nem volt), és szállítottuk le az első nyomdai munkánkat.
• 2010 elején már elkezdtek szállingózni a megkeresések… látszott, hogy ebből lehet valami.
• 2011 egy az egyben arról szólt, hogy egy nagy szálloda pályázati marketing költését mi bonyolítottuk.
• 2012-ben azt hittük, hogy a marketing lesz a fő csapásunk, ezért sokat jártunk egész évben tréningekre. Már sok marketing munkát szereztünk.
• 2013 volt a legnehezebb évünk. Azon gondolkodtunk, hogy becsukjuk a boltot, mert nagyon nehezen ment az értékesítés. Így az útkeresés fázisa indult el.
• 2014 nyarán megtaláltuk a lehetőséget, ami a TESCO Rádió volt. Innentől kezdve a márka fő tevékenysége a kreatív gyártás és az értékesítés.
• 2015 áprilisában megtaláltuk az első külsős munkatársunkat, és azóta folyamatosan bővül a csapat.
• 2016-ban kialakult a munkacsapat magja, és túl voltunk az első közös céges nyaraláson.
• 2017-ben saját irodánk lett.
• 2018-ban szélesítettük az értékesíthető eszközök számát, és kialakítottunk egy klassz portfóliót.
• 2019-ben pedig Téged keresünk!

Partnereink

© 2019 KKV Media | Minden jog fenntartva!!